УСТАНОВА, ЩО НАДАЄ ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ:
Повне найменування фінансової установи:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП
Скорочене найменування фінансової установи:
ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП”
Код фінансової установи з ЄДРПОУ: 39260233
Місцезнаходження фінансової установи: 04050, м. Київ, вул. Кониського Олександра, буд. 81, оф. 2
ПЕРЕЛІК ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ:
Торгівля валютними цінностями
(Ліцензія на торгівлю валютними цінностями №6 від 26.03.2019),
Надання послуг з факторингу
Надання коштів в позику, в тому числі на умовах фінансового кредиту
ВІДОМОСТІ ПРО ВЛАСНИКІВ ІСТОТНОЇ УЧАСТІ (у тому числі осіб, які здійснюють контроль за фінансовою установою):
– 100 % Бойко Олег Васильович, місцезнаходження: 04050, м. Київ
Структура власності – Схематично
КЕРІВНИК ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП”:
Бойко Олег Васильович.
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (контролер):
Бойко Олег Васильович, місцезнаходження: 04050, м. Київ
ВІДОМОСТІ ПРО СКЛАД НАГЛЯДОВОЇ РАДИ ТА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ ФІНАНСОВОЇ УСТАНОВИ:
Наглядова рада в фінансовій установі не утворювалася (законодавством обов’язкове утворення наглядової ради не вимагається).
Виконавчим органом фінансової установи є Директор,
Бойко Олег Васильович.
НАЙМЕНУВАННЯ ОСОБИ ЯКА НАДАЄ ПОСЕРЕДНИЦЬКІ ПОСЛУГИ (занаявності):
Особа, яка надає посередницькі послуги – відсутня.
ВІДОМОСТІ ПРО ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОЗВОЛИ:
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВКЛЮЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ УСТАНОВИ ДО ВІДПОВІДНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ФІНАНСОВИЇ УСТАНОВ:
ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП” включено до Державного реєстру фінансових установ від 24.11.2015р., згідно Свідоцтва Нацкомфінпослуг про реєстрацію фінансової установи Серія ФК № 658.
За посиланням https://kis.bank.gov.ua/ знаходиться Комплексна інформаційна система (далі КІС) НБУ, у якій можна здійснити пошук по Державному реєстру фінансових установ на поточну дату та перевірити інформацію щодо фінансової компанії.
ГРАФІК РОБОТИ ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП”
понеділок – п’ятниця:
з 9:00 до 18:00 без перерви
субота та неділя – вихідні
Засоби зв’язку:
електронна пошта: info@inome-group.com.ua.
телефон: +380955970285.
ПРАВО СПОЖИВАЧА НА ВІДМОВУ ВІД ДОГОВОРУ ПРО СПОЖИВЧИЙ КРЕДИТ. ДОСТРОКОВЕ ПОВЕРНЕННЯ КРЕДИТУ
Споживач має право протягом 14 календарних днів з дня укладення договору про споживчий кредит відмовитися від договору про споживчий кредит без пояснення причин, у тому числі в разі отримання ним грошових коштів.
Про намір відмовитися від договору про споживчий кредит споживачповідомляє кредитодавця у письмовій формі (у паперовому вигляді або у вигляді електронного документа, створеного згідно з вимогами, визначеними Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг») до закінчення строку, встановленого частиною першою цієї статті.
Якщо споживач подає повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або подане і підписане представником за наявності довіреності на вчинення таких дій.
Протягом семи календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від договору про споживчий кредит споживач зобов’язаний повернути кредитодавцю грошові кошти, одержані згідно з цим договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою договором про споживчий кредит.
Споживач не зобов’язаний сплачувати будь-які інші платежі у зв’язку з відмовою від договору про споживчий кредит.
Споживач має право у будь-який час повністю або частково достроково повернути споживчий кредит, у тому числі шляхом збільшення суми періодичних платежів. Договором про споживчий кредит може бути передбачено обов’язок повідомлення кредитодавця про намір дострокового повернення споживчого кредиту з оформленням відповідного документа.
Якщо споживач скористався правом повернення споживчого кредиту шляхом збільшення суми періодичних платежів, кредитодавець зобов’язаний здійснити відповідне коригування зобов’язань споживача у бік їх зменшення та на вимогу споживача надати йому новий графік платежів. Договором про споживчий кредит може встановлюватися порядок дострокового повернення споживчого кредиту з урахуванням положень частини третьої цієї статті.
Споживач у разі дострокового повернення споживчого кредиту сплачує кредитодавцю проценти за користування кредитом та вартість усіх послуг, пов’язаних з обслуговуванням та погашенням кредиту, за період фактичного користування кредитом.
У разі дострокового повернення кредиту ніяка плата за це Товариством не встановлюється та споживачем не сплачується.
Відомості про порушення провадження у справі про банкрутство, застосування процедури санації фінансової установи: провадження у справі про банкрутство щодо фінансової установи не порушувалися, процедури санації до фінансової установи не відкривалися та не застосовувалися.
Рішення про ліквідацію фінансової установи: рішення про ліквідацію фінансової установи не приймалися.
МЕХАНІЗМ ЗАХИСТУ ПРАВ КЛІЄНТІВ ЩОДО ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ТОВАРИСТВОМ:
Скарги Клієнтів розглядаються Товариством в порядку та строки передбачені чинним законодавством України. З метою оперативного вирішення питань (розгляду скарг) та отримання необхідної інформації Клієнт може звернутися до Товариства будь-яким зручним йому способом, зокрема електронним листом на електронну адресу або листом за адресою місцезнаходження Товариства. За результатом розгляду скарг Товариство направляє відповідь Клієнту у спосіб в який надійшла скарга. Спори між сторонами вирішуються шляхом переговорів, а у разі неможливості у судовому порядку.
МЕХАНІЗМ ДОСУДОВОГО ВИРІШЕННЯ СПОРІВ ЩОДО НАДАННЯ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ:
Кожен споживач фінансових послуг ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП” має право звернутися до ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП” як надавача фінансових послуг, а ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП” зобов’язане розглянути його у належний строк.
Загальний порядок вирішення спорів передбачає, що усі суперечки щодо наданих ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП” фінансових послуг мають вирішуватися споживачами шляхом переговорів відповідно до процедур, встановлених правилами надання фінансових послуг, стосовно яких виникла суперечка, за участю ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП”.
ПОРЯДОК НАДАННЯ КЛІЄНТОМ ЗВЕРНЕННЯ ДО НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ:
В разі порушення прав клієнтів, спочатку необхідно звернутися до фінансової установи ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП”, якщо клієнт вважає що бажаного результату не отримано, необхідно звернутись до НБУ.
У сьогоднішній ситуації поширення коронавірусу в Україні найбезпечніше та найзручніше звертатися до Національного банку через дистанційні канали:
У зверненні потрібно розповісти суть питання, зазначити інформацію про себе та контакти. Вказати:
Інформації має бути достатньо для обґрунтованого рішення НБУ. Більше про правила звернень громадян – в Інструкції про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України.
Національний банк України:
Адреса (для листування): 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Адреса (для подання письмових звернень громадян): вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601.
Телефон для довідок: 0 800 505 240
Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua
Офіційний сайт: bank.gov.ua
Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів:
Адреса: 03680, м. Київ-150, вул. Горького, 174
Контактні телефони:
служба діловодства: (044) 528-94-38
телефон «гарячої лінії»: (044) 528-92-44
Офіційний сайт: dsiu.gov.ua
Стаття 7. Право клієнта на інформацію
1. При зверненні клієнта до надавача фінансових послуг або посередника з метою отримання фінансової послуги надавач фінансових послуг або посередник зобов’язаний надати інформацію відповідно до вимог підпункту 1 частини першої статті 6 цього Закону щодо продуктів, які пропонуються в межах такого виду фінансових послуг.
2. Надавач фінансових послуг зобов’язаний розкривати клієнтам визначену законодавством України актуальну та достовірну інформацію про діяльність надавача фінансових послуг, що розміщується у місці надання послуг клієнтам та/або на власному веб-сайті (веб-сторінці), включаючи його мобільну версію, та у мобільному застосунку (за наявності). Така інформація повинна, зокрема, включати:
1) інформацію про надавача фінансових послуг:
а) найменування, місцезнаходження, контактний номер телефону, адреса електронної пошти надавача фінансових послуг та адреса, за якою приймаються скарги клієнтів;
б) відомості про відокремлені підрозділи, місця надання фінансових послуг;
в) відомості про склад органів управління;
г) відомості про фінансові показники діяльності, структуру власності, іншу інформацію про надавача фінансових послуг, що підлягає оприлюдненню відповідно до закону;
ґ) відомості про державну реєстрацію надавача фінансових послуг;
д) інформація про наявність у надавача фінансових послуг права на надання відповідної фінансової послуги та про його включення до Реєстру, що містить відомості про такого надавача фінансових послуг;
е) відомості про порушення провадження у справі про банкрутство, відкриття ліквідаційної процедури, застосування процедури санації до надавача фінансових послуг;
є) рішення про ліквідацію/припинення надавача фінансових послуг;
ж) контактна інформація Регулятора, який здійснює державне регулювання щодо діяльності надавача фінансових послуг;
2) перелік послуг та продуктів, що надаються надавачем фінансових послуг, порядок та умови їх надання;
3) вартість, ціну/тарифи, розмір плати (проценти, винагороду) щодо продуктів залежно від виду фінансової послуги (для продуктів, які пропонуються клієнтам, що не є споживачами, така інформація може бути індивідуальною);
4) інформацію про механізми захисту прав споживачів (про можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів, а також про наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства України щодо окремих видів фінансових послуг та/або продуктів);
5) найменування (для фізичної особи або фізичної особи – підприємця – прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) посередників (за наявності).
Інформація, передбачена пунктами 2-4 цієї частини, розкривається у мобільному застосунку надавача фінансових послуг (за наявності) щодо тих фінансових послуг та продуктів, що надаються через цей мобільний застосунок.
Надавачі фінансових послуг забезпечують доступність інформації, розміщеної на власних веб-сайтах (веб-сторінках) відповідно до цієї частини, не менше ніж за останні три роки.
3. Посередник зобов’язаний розкривати клієнтам визначену законодавством України актуальну інформацію про діяльність надавача фінансових послуг, передбачену частиною другою цієї статті, а також інформацію про себе (найменування, а для фізичної особи або фізичної особи – підприємця – прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), перелік послуг, які він має право надавати, іншу інформацію, визначену законодавством України, що розміщується у місці надання послуг клієнтам та/або на власному веб-сайті (веб-сторінці) посередника, включаючи його мобільну версію, та/або у мобільному застосунку посередника (за наявності) щодо тих фінансових послуг, що надаються через цей мобільний застосунок.
Посередник може розкривати актуальну інформацію про діяльність надавача фінансових послуг шляхом розміщення на власному веб-сайті (веб-сторінці) гіперпосилання, що забезпечує перенаправлення (відсилання) на веб-сайт (веб-сторінку) надавача фінансових послуг.
Посередники забезпечують доступність інформації, розміщеної на власних веб-сайтах (веб-сторінках) відповідно до цієї частини, не менше ніж за останні три роки.
4. Надавач фінансових послуг або посередник на вимогу клієнта зобов’язаний у порядку, визначеному частиною шостою цієї статті, надати йому таку інформацію про надавача фінансових послуг:
1) відомості про фінансові показники його діяльності та економічний стан, які підлягають обов’язковому оприлюдненню;
3) розмір часток у статутному капіталі надавача фінансових послуг, що знаходяться у власності членів його виконавчого органу, а також про структуру власності надавача фінансових послуг;
4) іншу інформацію, право клієнта на отримання якої визначено законом.
Розміщення відповідної інформації на веб-сайті (веб-сторінці) надавача фінансових послуг та/або посередника вважається належним виконанням вимоги щодо визначеної частиною шостою цієї статті письмової форми надання інформації.
5. Якщо інше не передбачено спеціальним законом, перед укладенням договору про надання фінансової послуги надавач фінансових послуг або посередник зобов’язаний повідомити споживачу про:
1) фінансову послугу – загальну суму витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений – порядок визначення таких витрат;
2) істотні умови договору про надання фінансової послуги, включаючи:
а) мінімальний строк дії договору;
б) наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав;
в) порядок внесення змін до договору;
3) механізми захисту прав споживачів:
а) можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів;
б) наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства;
4) неможливість збільшення фіксованої процентної ставки чи зміни порядку розрахунку змінюваної процентної ставки за договором без письмової згоди споживача.
6. Інформація, визначена частинами четвертою і п’ятою цієї статті, надається клієнту в письмовій формі (у формі паперового або електронного документа), у тому числі засобами електронної пошти та/або шляхом надання посилання на інформацію, що розміщується на веб-сайті (веб-сторінці) надавача фінансових послуг та/або посередника, та/або надання доступу до такої інформації через особистий кабінет клієнта та/або програмний застосунок або в інший спосіб за домовленістю з клієнтом.
7. Інформація, визначена цією статтею, надається клієнту у спосіб, що не ускладнює розуміння суті фінансової послуги, її істотних умов та не створює враження, що клієнт не має права відмовитися від отримання фінансової послуги, без нав’язування її придбання, крім випадків, якщо без отримання іншої фінансової послуги отримання основної фінансової послуги є операційно неможливим.
8. На вимогу клієнта надавач фінансових послуг зобов’язаний безоплатно надати йому проект договору про надання фінансової послуги (крім договору, предметом якого є послуга з торгівлі валютними цінностями або виконання платіжної операції, якщо відповідні правочини повністю виконуються сторонами у момент їх вчинення) у формі паперового або електронного документа (за вибором споживача).
Положення цієї частини не застосовується, якщо надавач фінансових послуг у момент вимоги має підстави не продовжувати або не бажає продовжувати процес укладення договору з клієнтом.
9. Надавач фінансових послуг під час надання інформації споживачу зобов’язаний дотримуватися вимог законодавства про захист прав споживачів.
10. Після припинення дії договору про надання фінансової послуги, у тому числі у зв’язку із завершенням строку дії або виконанням такого договору, клієнт за письмовим запитом має право отримати від надавача фінансових послуг інформацію, що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, встановлених договором, в обсягах та порядку, встановлених нормативно-правовими актами Регулятора. При цьому інформація про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта в повному обсязі за договором про надання фінансової послуги надається клієнтові надавачем фінансової послуги у вигляді довідки протягом п’яти робочих днів з дня отримання письмового запиту клієнта. Інша інформація, що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, встановлених договором про надання фінансової послуги, надається клієнту в обсягах та порядку, встановлених спеціальними законами та нормативно-правовими актами Регулятора.
11. Нормативно-правовими актами Регулятора можуть визначатися мінімальний обсяг та порядок надання інформації, що має надаватися споживачу щодо кожного виду фінансових послуг додатково до інформації, надання якої споживачу передбачено цим Законом, якщо такий мінімальний обсяг інформації та/або порядок її надання не встановлений спеціальними законами.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАЯВНІСТЬ ГАРАНТІЙНИХ ФОНДІВ ЧИ КОМПЕНСАЦІЙНИХ СХЕМ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТСЬЯ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНОДАВСТВА (якщо застосовується):
В ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП” – не застосовуються Гарантійні фонди чи компенсаційні схеми.
РІШЕННЯ ПРО ЛІКВІДАЦІЮ ФІНАНСОВОЇ УСТАНОВИ:
Рішення про ліквідацію фінансової установи не приймалися.
ВІДОМОСТІ ПРО ПОРУШЕННЯ ПРОВАДЖЕННЯ У СПРАВІ ПРО БАНКРУТСТВО, ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЦЕДУРИ САНАЦІЇ ФІНАНСОВОЇ УСТАНОВИ:
Провадження у справі про банкрутство щодо фінансової установи не порушувались, процедури санації до фінансової установи не відкривалися та не застосовувалися.
Розкриття ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП” на власному веб-сайті у мережі Інтернет: http://inome-group.com.ua/ інформації , відповідно до вимог ЗУ «Про фінансові послуги та фінансові компанії».
Розміщення відомостей про структуру власності ТОВ “ФК “АЛЬЯНС КАПІТАЛ ГРУП” згідно з додатками 2, 3 до Положення про вимоги до структури власності надавача фінансових послуг, а також визначене Положенням схематичне зображення структури власності надавача фінансових послуг на власному вебсайті в мережі Інтернет станом на дату подання цих відомостей до Національного банку України (07.07.2021р.):
Ми зв’яжемось з вами найближчим часом
Перевірте правильність введення даних і спробуйте знову